مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-31ورزشي

فارس من| تعویق 5 ماهه حقوق کارمندان اداره ورزش در استان تهران


در اداره ورزش و جوانان استان تهران، کارکنانی هستند که علیرغم سابقه 15 الی 20 سال هنوز شناسه کارمندی نگرفتند و به عنوان پرسنل قراردادی دچار مشکلات متعددی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حدود 400 نفر از کارکنان قراردادی اداره ورزش و جوانان سطح شهرستان های استان تهران، پس از سال ها خدمت به عنوان نیروی غیررسمی، هر چند وقت یک بار با تعویق حقوق و حق بیمه مواجه می شوند.

یکی از کارکنان اداره ورزش وجوانان استان تهران در همین رابطه به خبرنگار فارس گفت: کارکنان غیررسمی با قراردادی از جانب هیأت های ورزشی به اداره های سطح استان مامور شدند، در حالی که طبق قانون از سال 1389 مطابق نامه ذیل به کارگیری نیروهای غیردولتی در ادارات دولتی ممنوع است و تخصیص بودجه برای حقوق این پرسنل صورت نمی گیرد در نظر گرفته نمی شود.

طبق گفته این کارمند؛ حقوق این کارکنان به ناچار از اجاره اماکن ورزشی تامین می شود.

در حالی که طبق آیین نامه که اکثر اماکن ورزشی تعطیل هستند و مبلغی برای اجاره پرداخت نمی کنند، پرداخت حقوق این نیروهای قراردادی 5 یا 6 ماه به تعویق افتاده است.

 قبل از کرونا تمام پرداختی ها به موقع و کامل بود نصرالله پریچهره مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در همین رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، اظهار کرد: کارکنان باسابقه ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعویق 5 ماهه حقوق کارمندان اداره ورزش در استان تهران

فارس من| تعویق 5 ماهه حقوق کارمندان اداره ورزش در استان تهران